Acest site foloseste cookie-uri. Daca folositi website-ul nostru, sunteti de acord cu salvarea de cookie-uri in dispozitivul dumneavoastra.

» Cal. serviciilor și Reclamații
Calitatea serviciilor și reclamații

Am sunat Ia numărul respectiv și nu răspunde nimeni?

În acest caz, asigurați-vă că apelați la momentul mentionat ca un hotline, în zilele lucrătoare 10:30 -17:00 h. Dacă nu primiți în această perioadă nici un răspuns, încercați din nou prin apelarea sau trimiterea unui e-mail. În caz de nemulțumire puteți contacta manageri, prin intermediul e-mail [email protected].

 

Nu am primit răspuns la e-mail în 48h, ce se întâmplă?

În acest caz, încercați să apelați telefonic în mod constant 035 / 922 8030 sau manageri de contact, prin e-mail [email protected].

 

Dacă eu nu sunt mulțumit cu serviciul de clienți, unde mă pot adresa?

În acest caz, vă rugăm să contactați managerul companiei prin e-mail [email protected].

 

Cum ar trebui să acționați atunci când vreți să faceți publicitate unei imagini?

În acest caz, ar trebui să ne contactati prin e-mail [email protected] sau prin formularul de contact de pe site-ul. Apoi, în termen de 48 de ore, serviciul de clienți va lua legătura cu Dv. pentru a vă îndruma care sunt etapele aferente publicării.

 

În cazul în care primesc un tablou deteriorat, ce ar trebui să fac?

Cumpărătorul este obligat să verifice dacă ambalajul este deteriorat în timpul transportului, chiar înainte ca curierul să deschidă pachetul, verificați starea momentană a tabloului. Dacă imaginea este deteriorată în timpul transportului, mărfurile ar trebui să fie imediat raportate la curier. Doar așa am înțeles argumentele tale pentru tablourile deteriorate.

 

Păreri și aprecieri?

Suntem deschiși pentru toate complimentele, sugestiile și criticile. Concluziile se pot completa în FORMULARUL DE SATISFACȚIE.

Creat de sistem www.eshop-rapid.ro

MDdlMj