» Înlocuirea și restituirea
Înlocuirea și restituirea tablourilor

Care este diferența dintre înlocuirea și întoarcerea tablourilor de până la 30 de zile?

Diferența este în modul de a trimite tabloul și plata taxei poștale. Dacă doriți să înlocuiți tabloul, nu trebuie să-l trimitețo poștal ci va fi luat de curierul nostru și în același moment veți primi noul tablou pentru care ați optat. Dacă doriți să returnați tabloul, cheltuielile poștale vă aparțin, în conformitate cu dreptul comercial curent noi nu încasăm taxe poștale.

 

Dacă doresc să returnez tabloul cum să procedez, în ce condiții se poate face?

În acest caz, ar trebui să ne contactați prin e-mail sau prin intermediul formularelor reclamatii@tablomania.ro pentru clienți. Apoi, în 48 de ore un angajat din serviciul nostru de clienti vă va contacta, astfel încât să putem continua returnarea tabloului. Starea în care tablourile se întorc: tablourile trebuie să fie intacte și că timpul de primire a tabloului nu trebuie să fie mai mare de 30 de zile. Costurile pentru returnarea tabloului sunt suportate de cumpărător.

 

Dacă nu-mi place tabloul, îmi inapoiați banii?

Dacă nu vă place tabloul, puteți să-l înapoiați în termen de 30 zile de la primire. Cu toate acestea, tabloul nu trebuie să fie deteriorat. După returnarea tabloului, banii vor fi rambursați. Cu toate acestea, sunteți responsabil pentru costurile poștale în condițiile legii în vigoare.


Dacă doresc să schimb tabloul în termen de 30 de zile, suport taxele poștale?

Pentru a înlocui tabloul de până la 30 de zile, taxele poștale și de servicii de curierat, care preiau tabloul de la Dv în vederea schimbului, și toate celelalte taxe poștale, sunt suportate de către noi. Dv nu aveți niciun fel de cheltuieli.

AVERTISMENT: acest lucru este valabil numai în cazul în care tabloul luat de serviciul nostru de curierat partener, nu și în cazul în care il trimiteți Dv. Atunci suportați cheltuielile!!!

 


 

NzdlO